Alla inlägg under oktober 2015

Av Kerstin - 10 oktober 2015 16:12

Jag är höstmänniska så är det bara...semester på hösten skulle inte sitta helt fel! Men jag klagar inte utan bara konstaterar att jag gillar det lite kyligare vädret, hjärnan vaknar...Tror jag fört över det till mina hundar.

Inte mycket tid över för något bloggande precis. Men lägger hit några bilder för att komma ihåg att jag faktiskt har en blogg   

Härliga lördag...fullt av bus!

        

Myskväll i soffan...

 

Norrsken...

 

Mysigt i vattnet fortfarande...

Mera bus...

   

Finaste gammelpojken ever...

Tjoho runt runt runt, så kul att retas å bli jagad...

 

Härligt att bada... 

Älskade lilla Hero...

 

Små vita pudlar...

   

Resan till Norge...

                  


Husbilen testas... 

 

Till sist älskade lilla smöret som testar och godkänner huset som går på 4 hjul...

 

         ......    


Lite av det vi pysslat med under sensommaren och hösten.

Vi har varit på flera utställningar med Aslan med fina omdömen...

Vi har gått valpkurs, inkallning och nu Noseworkkurs Aslan och jag

Jag jobbar och är borta den mesta tiden av dygnet

Tränat sök med Saga annars har det stått stilla...

Sovit sovit sovit...

Mörka promenader med ljud från moder jord som gjort att man nästan gjort ner sig...


Det var allt ifrån Saltviksligan för denna gång!


Kram på er   


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards