Alla inlägg den 29 april 2011

Av Kerstin - 29 april 2011 21:07

Vaknade till en ljuvlig morgon, solen gassade och det var en helt annan värme, tom inomhus   ....det har ju varit lite huttrigt annars!

Jag tog tag i disken som vuxit till en bautahög...vi kan inte ta en ny kopp varje gång vi fikar... det har vi kommit på eftersom vi inte har ngt vatten indraget utan kör med 10-liters dunkar. Ja det tog ett tag sen så stack jag på jobbet och skrev lite omdömen...

Längtade ut i skogen och till slut var jag klar och drog iväg. Idag hade jag alla tre killarna med mig.

Det blev uppletande för Cesar och Hero....duktiga Cesar som kom ihåg att han skulle hämta in några saker fast det var så länge sedan. Han hämtade in två saker...han var lite trött för vi hade lekt med bollarna innan,,,,

Sedan var det Superhjältens tur och vilken hund detta är...man blir bara glad...han hämtade in tre saker och levererade de direkt till till mig. Jag blir så imponerad av denna kille...Jobbar intensivt och fattar snabbt!

Ramos fick gå som sista hund och jag hade lagt ett spår på ca 500-600 meter, 5 apporter. Det funkade så bra idag...duktig kille!


 

Efter jobbpasset så var Cesar så svettig och han fick göra sin baddebut idag...

Nu sitter vi här och har bestämt oss för att vi ska bo här fast vi jobbar, det är ju lite bökigt när man vaken har vatten..... i morgon ska vi flytta ut lite mera saker så det funkar när vi jobbar...grannarna har erbjudit dusch och tvättmaskin i väntan på huset!!!!!

Nu är det grannen som väntar, det är födelsedag där! Efter det stupar vi troligen i säng!!!!


Önskar er alla en Trevlig Valborgsmässoafton....


  Vitsippan ute i backarna står ♥♥♥♥

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards