Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Kerstin - 10 juli 2012 11:05

Fy tusan nu är det inte roliga dagar inte...det regnar konstant vilket innebär att blommorna ha regnat sönder, allting möglar och man blir allmänt nedstämd när man ser skiten frodas inne...jag håller på att fixa med mitt jobb så nån ledighetskänsla infinner sig inte precis! Tompan ligger på sjukan några dagar för att kolla upp olika mediciner och behandlingar. Nu är det tur att de finns...mina söta älsklingar! Det är ett fasans liv här just nu.


Igår skjutsade jag Martin till tåget, hälsade på T på sjukhuset och däremellan aktiverade jag alla hundarna...


Med Saga introducerade jag hoppet och fortsatte med budföringen, där gör vi nu så att hon bara går ut till mottagaren och att hon ska stanna där! Vi var ett träningsgäng som träffades på morgonen..Hem en sväng för att dra vidare till klubben och där tog jag ut Ramos på agilitybanan och lät honom hoppa låga hinder och springa i tunnlarna, det gillar han!

Även Saga fick komma ut och testa tunnlarna och hoppa ngt lågt hinder!

Sedan var det dags för pudelpojkarna att komma ut och himmel viken fart det blev på det gänget...

   Elvis gillar bollar...


 

Han höll Heros fart och det var skoj att se att han fått en löparkompis...


 

Hero älskar bollar som ni vet...


 

Saga undersöker tunneln....


 

Han har det bra han där bak i bilen...


 

När man varit på äventyr somnar man gott...

Lagomt blöt så blev det hem en sväng och byta kläder och för att kasta i mig lite hämtmat innan jag stack till sjukhuset...

Stannade där några timmar och hemma igen så kom tröttheten ikapp... sovit länge idag och nu ska jag ta och samla ihop min lilla flock och fara ut på nya äventyr!


  Ha en bra dag därute i regnet!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards