Alla inlägg den 17 november 2010

Av Kerstin - 17 november 2010 14:27

Hualigen vad kallt det är ute just nu...rimfrost i näsa och skägg! Datan lyser med sin frånvaro och jag är just nu på väg hem ifrån jobbet!

Hero o jag ska på rallylydnad och det verkar verkligen vara ngt skoj!

Vi får se om det passard e andra oxå...kan tro det i alla fall!

Igår var jag och Ramos och tränade på ett ställe...shit den   hunden drog ...det har han aldrig gjort förr...fast han drog efter att jag kastat boll som belöning och fick väl in en doft i sin    nos! där stog jag måttligt glad. Tänkte att det hörs väl snart vad som lockade men den svarte springaren kom tillbaka ganska fort...det blev in i bilen på en gång! NO MORE träning den kvällen inte!

Annars var det superduperskoj att träna igen...han är så duktig!

Jaja nu är det dags att dra hemöver och då passar jag på att önska alla en Trevlig Helg! Ses på måndag igen...för då är jag tillbaka vid en fungerande dator!


  


KRAM O TASS ifrån oss!!!!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards