Alla inlägg den 20 november 2010

Av Kerstin - 20 november 2010 23:05

Ja nu har vi internet igen efter en massa tjafs med ett skitdåligt internetföretag som jag inte tänker nämna här men om ngn tänker skaffa det så kommer jag verkligen att tala om vad de går för!

Det har egentligen inte varit så mycket nackdel att vila ifrån bloggandet  ett tag men det är tråkigt att inte kunna läsa sin mail man blir totalt beroende faktiskt...vi får de hur det blir när vi flyttat till havs!

Apropå flytt så tar denna flytt aldrig slut, jag tror jag blir "crazy banana" i huvet fy sjutton vad mycket skrot man hinnar samla på sig på så kort tid. Jag har idag varit i vår gamla lägenhet några timmar och i morgon gör vi sista rycket sen på måndag så kommer städet, sen frihet!!!!!!! det här är nog den jobbigaste flytten vi nånsin gjort!

Hundarna börjar acklimatisera sig här i den lilla 2:an, smöret verkar trivas så katt och hundar lär sig leva jämsides! Ziggy Stardust är kung i sitt nya hem! härligt tycker jag...jag som sa att han var blyg....snart är det vår och då flyttar de ut till havet och blir havskatter på heltid!


  

Idag har vi varit på julmarknad och så har Tompan sjungit på den nya soptippen, det var invigning idag. Jag tränade vovvarna nästgårds och Ramos fångade en mus som han tänkte äta upp men det blev inget av med det inte....

Det blir inga foton idag för jag har inte fotat på flera veckor! Det ska vi ändra på....


   Nu önskar vi er en fortsatt Trevlig helg!!!!!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards