Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Kerstin - 5 augusti 2010 00:52

...i alla fall om några timmar   ...vi ska inte flyga utan det blir ...

Dagen har bestått av att packa och att handla. Jag har en tendens att ta med mig alldeles för mycket så även denna gång. Men men jag bär min egen packning så det är bara jag som ska gnälla! Husvagnen är till hälften packad så det blir till att proppa in resten i morgon.  


  

Hundarna är på plats hos sina hundvakter och allt känns tryggt och bra!


    

Hero vallade rutan....

I veckan som gått har det varit sök som gällt och det är verkligen roligt...måndagssöket blev en hit... men igår var jag lite trött och det gick inte lika bra då.

På dagen var jag och Ramos och tränade att inte jaga hästar och det kan vara därför vi inte var så allert. Ramos hade naturligtvis kul, han märkte inte att iag inte var lika nöjd! Jag figgade i alla fall åt en hel hög med underbara söta hundar och det är ju mysigt! såg både en orm och så tror jag att det var bajs efter björn...inget annat djur skiter så! Lite kymigt i alla fall...låg figge i en liten bur de flesta hundarna!

  

Cesar fick följa med husse ut och fiska...passade på att sno åt sig en abborre lite då och då men det blev nitlott för husse hade ögon i nacken minsann!


  

Ja nu så är det nog dags att knyta sig...som pricken över i så satte vi igång att stortvätta samtidigt som vi ska åka på semester...så typiskt oss! Nu har vi halvtorr tvätt i hela lägenheten!


   Synes snart nu sticker vi på en URKUL resa!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards