Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Kerstin - 14 oktober 2011 10:22

Visst är det skönt när helgen närmar sig...även om man trivs med sitt jobb så är de här dagarna de bästa på hela veckan!

Idag så vaknade man till ännu en solig och vacker morgon...det är en fröjd att gå på morgonpromenad. Energin bara strömmar in i en...känslan går inte att beskriva.

Jag gick först en vända med Ramos och därefter tog jag ut Cesar o Hero, då fick även kameran följa med...


 Så vackert....

   

Cesar o Hero njöt av att få rulla runt i blåbärsriset....

   Blickar ut över havet....


Idag tog jag ut hundarna i tre olika vändor, känner att det är viktigt att ge de den tiden...Cesar o Hero de älskar att springa o busa med varandra så de sitter nästan ihop med varandra.


Etype fick komma ut en stund i skogen han med och det var kul att se hur han löste alla stora stenar och hur han tog sig igenom den djungel av ris som vi gick igenom!


  Hittade en spännande grej i vattnet....


  Om jag sträcker mig allt jag kan så.....


 Inte brydd att kliva i det kalla vattnet....


På morgonen har sotarn varit här och det tackar vi för...nu kan vi tända brasa och mysa....


  Trevlig helg önskar vi er alla! 

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards