Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Kerstin - 23 oktober 2011 21:38

Så har vi då fixat en träningstävling till då. Visst det gick ju bättre den här gången men det är verkligen en bit kvar..

Jag tappade helt fokus på linförigheten och bröt momentet...helt i onödan. Jag hade fått en 8:a om jag fortsatt. Trodde det var helt galet eftersom Ramos inte går så dåligt när vi tränar. Jaja det får jag ta på mig.

Det enda momentet som blev en nolla idag var läggande under gång annars fick vi poäng så man får väl vara nöjd ändå!

Linförighet: 0 (föraren bröt) Annars en 8:a

Inkallning: 8,5 ( tempo o avslut)

Ställande: 6 ( mycket sent stopp)

Läggande: 0 ( la sig ej) gjorde det på träningen dan före...

Apport klass 2: 6 ( tempo, lek, lämnade framifrån) Ramos kan inte sitta och hålla en apport samtidigt...

Hopp: 9 ( avslut, lite trög, lite snett)

Tandvisning: 10

Helhet:6

Platsliggningen hoppade vi över, det tränar vi på i vinter istället....den sitter hos mig!


Är nöjd ändå med dagen fast hade det varit på lördan så hade nog poängen blivit mycket bättre....så kan det gå!!!!


 

Gammalt foto...det gick mycket sämre idag med linförigheten men poängen hade blivit högre om jag inte brytit...konstigt!!!!



  Ha en härlig vecka!!!!



Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards