Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Kerstin - 21 juli 2011 16:35

Nu har vi haft den lilla trasselsudden hos oss i 5 dygn och allt blir bara mysigare och mysigare. Etype är en positiv gosse med hela världen att utforska, det blir längre och längre utflykter...Hero är en underbar storebror och det blir massor av bus på ett sätt som är anpassat för en 9-veckors valp. Vissa leksaker får Etype låna och vissa behåller Hero för sig själv...  

Etype sover sover som en stock hela natten och håller sig oxå helt otroligt...första valpen som jag haft som inte behöver ut och kissa...han har bara kissat inne några gånger och det beror på att jag slarvat.

De två stora killarna närmar sig sakta med säkert....


 Lättare att välja om man sitter mitt i...

  Hero är en flygande hund som älskar föremål...

  Kissa bör man...så duktig kille!

  Färdig...nu kommer jag!!!!!!

   Liten liten smutsgris....


Igår hade vi en heldag jag och killarna. Vi for till en sjö och där fick Cesar komma ut och apportera lite...Ramos fick en skogspromenad i regnet och blev även han dyngblöt.

Vi fikade och efter det så stack vi och tränade lite på mo...alla hundar fick komma ut en stund var...

Hemma så var vi trötta och nöjda...var på väg att sova middag kl 20 men nu har vi ju vänt tillbaka dygnet så då lägger man sig inte den tiden inte....


Nu ska vi åka till stan och miljöträna lite...vi ska även lyssna på Martin som ska spela på möljen (mitt i stan) med sitt band!


  Tjingeling! 


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards