Alla inlägg den 13 september 2011

Av Kerstin - 13 september 2011 11:06

Sitter på min lunch och har ingen ork att göra ngt alls egentligen...sitter oxå i tandläkarkön för att avboka min tid än en gång eftersom min hals värker och jag tror att jag är på väg att bli förkyld...Det går troll i det där med tandplågarn...något som säger att jag måste och en annan del av mig som säger att det är onödigt! Ja då får man ju hjälp av sin egen kropp då som helt enkelt bestämde sig för att bli förkyld:)

Idag ska Ramos o jag på avslutning på tävlingskursen...kul men vädret är piss så vi får se hur det går med orken och lusten efter att jag jobbat färdigt!

Helgen var i alla fall underbar....


 Härlig skogsbilväg....

   Cesar njuter av att ha hittat en sten att äga igen...

   Mumsgubben...

  Lilla Typen...en stigfinnare:)

  Full fart på småkillarna...

   Ramos har tagit en vända ner i diket...

  Ramos älskar att jobba...

  Ramos o Hero älskar att springa....o Hero är nästan snabbast, fast jag tror Ramos håller igen lite:)

   Myskillarna koncentrerade...

    Svettig blir man....oj vilken lång tunga du har brorsan:)


  Nu är min rast slut...Tjingeling!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards