Alla inlägg den 1 april 2013

Av Kerstin - 1 april 2013 17:37

 

...Ja en sån har det varit. Strålande väder och nästan alla barn hemma.Vi har varit på isen så gott som varje dag. Så skönt att få vara ledig ett tag igen, behöver verkligen det känner jag! Min kropp startar som vanligt vid varje ledighet med att få feber och nån förm av flunsa. Igår var jag så dålig att jag inte orkade med påskmiddan tillsammans med barnen...var uppe en stund men fick gå och lägga mig. Jag startade morgonen med att ligga länge lika men tog mig i kragen och gick på en sedvanlig ispromenad. Så mycket folk det är ute, ojojoj härligt är det!

 

 

Full aktivitet av isjakter...

 

 

Saga å husse blickar ut över havet och kollar in alla dårar därute...

 

 

vackert som bara den...

 

 

Efteråt fikade vi på bryggan...

 

 

Ramos var med och fikade...

 

 

Mys i solen...

 

 

Åsså lite bollek...Hundarna får ha lina för det är så mycket folk i farten. Det kom en hund förbi och då tänkte jag att nu sticker han den "Gode"...nähä han kom och skvallrade. YES!

 

 

Ligger fint tillsammans...

 

 

Ramos är lite väl tuff på Saga just nu som är mera vild än tam, därför får de inte springa så mycket tillsammans...


 

Vilda bruden...kom å ta mig då!

 

 

Nyfiken på vadå?????

 

 

Jo denna häringa konstiga saken...

 

 

Lilla Typen har blivit av med sin päls...växer ju ut ny. Det är bara matte som tycker han är söt!

 

 

Den här sötkalven är inte klippt och badad men han står på tur...

 

 

Jag är inte trött, jag bara vilar....Not!

 

 

Fina barn hemma på påskmiddag...Love You      

 

 

Två fina barn till... så härliga att umgås med    

 

  Ha en fortsatt bra dag! (påskägg målat av Martin 6 år påsken 1997)

 

 

 


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards