Alla inlägg den 16 april 2013

Av Kerstin - 16 april 2013 17:53

Åh äntligen är då den underbara våren här. Det känns som att energin kommer tillbaka!


Nu blir det äta, jobba, sova, äta, sova, jobba...men vad gör det när det är så härligt ute. Isen på havet håller på att smälta bort. Skogsstigarna kommer nog fram snart så att det går att promenera i skogen igen fast då kommer nästa lilla fasa...ja gissa vad det kan vara!


 

Men vi gör så gott vi kan för att slippa dem...


För ett år sen kom den lilla busfian hem till oss och hon är ju bra mycket större nu....

Just nu får hon inte vara med sina pudelpojkar eftersom hon löper och är nog snart i höglöp så de får hålla sig till tåls.


Ja det får vara så att jag föröker ha bloggen kvar ändå ett tag till...ska försöka med korta uppdateringar istället för långa!

Idag har de fotat skämtkatalog på skolan och jag hjälpte en kille att klä in sig i toapapper...kallade sig för "toamannen". Ja man har då inte tråkigt på jobbet inte!

Nu ska jag ta och å ut med mina småskruttar...hon har just beklagat sig för mig eftersom husse öppnade dörren på hennes tass...livet är bra orättvist!


 

Snart ska vi ut i spår/sökskogen igen.....


 

Nu blev jag ren...


   Ha en mysig tisdag!



Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards