Alla inlägg den 4 december 2009

Av Kerstin - 4 december 2009 16:58

Äntligen fredag...tröttheten har infunnit sig och det är så härligt att det är fredag igen. Det känns i kroppen att det bara är 2 veckor kvar innan ett behövligt lov startar. Framtiden är lite oviss eftersom jag inte fått svar på det jobb jag sökt! Jag har ju jobb men är inte riktigt överens med min chef var jag ska lägga krutet...men det faller väl på plats!

Det har varit lite träning med våra hundr den här veckan, det har blivit skogspromenader och lite spår.Ska försöka åka ut i morgon och lägga långa spår åt alla tre gubbarna. Tiden och orken räcker inte till just nu!  

Ramos och jag har varit i skogen och promenixat, linan har varit på för säkerhets skull efter förra gångens hästjakt...det får bli så ett tag för att vara på den säkra sidan. det är annat när de är båda och vi är mitt i skogen!

  

Det har kommit 10 snökorn idag   Jippi så härligt!


  

Ramos min fina "svarta springare"   


  

Leta möss i gräset det är skoj...det är bättre jakt än hästar! Hittade en fågel utan huvud och den var svår att slita sig ifrån.


Vi har just kommit hem och nu ska jag ta ett glas julöl och fira att det blivit helg!  


Lyckan den är stor när man ses efter en hel dags separation....puss påre brorsan!

    


Ha nu en mysig och slapp fredagkväll....


Ja just ja... Hero har inte hostat mera sen sist så jag hoppas att det var en tillfällighet!  


  Kram till er alla



Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards