Alla inlägg den 6 april 2010

Av Kerstin - 6 april 2010 23:02

Grrrrrrr....har just skrivit ett långt inlägg om vad dagen inneburit och så bara försvinner det   ....det är så att man kan hålla sig för skratt   ....

Men dagen har i alla fall inneburit en massa förberedanden av olika slag! I morgon åker Ramos och jag till Gimo för en tvådagarskurs hos Svartberg....så spännande och intressant ska det bli. Bara det att vi ska bo på vandrarhem vi två känns som en utmaning. Vi är sex personer och tio hundar som åker iväg....ska bli kul att höra vad de säger om detta ekipage som kommer ur den häringa flocken...Det känns både gruvsamt men samtidigt hur spännande som helst! Det kommer hur som helst att bli lugnt och skönt för både två och fyrbenta som blir kvar här hemma när de två temperamentsfullaste åker bort   


  


Vi har även hållt på med förberedelserna inför vår föreställning och jag har lovat mig själv att aldrig mera göra detta...inte förrän nästa gång i alla fall!


Jag gjorde en sak igår som jag inte trodde att jag skulle våga...klippte Hero....jag tog saxen och frissade till honom...hittade säkert på en egen frisyr! Det började att bli lite för tovigt och för att det inte ska gå förlångt så fick det bli så...han blev riktigt söt!   


  

Ok jag lägger in ett kort på killen då Marie så du får se honom...inte så bar men ett kort i alla fall!


Igår var jag och Ramos på tävlingskurs och det var vår bästa gång på länge...det får ni läsa om i den bloggen....


Ikväll var vi ut med vovsen igen och de är så duktiga att bara vara med oss...Hero fick träna på inkallning och hopp och lek varvat och han kom på varje inkallning...kändes jättebra!


JA så är det dags att knyta sig...Blodpudding till voven är fixat och så ska det börja att packas lite granna...gäller att komma ihåg allt!


Vi ses om några dagar med en uppdatering om vad som hände...har laddat kameran med massor av batterier.....


        Ha en bra fortsatt vecka         

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards