Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Kerstin - 10 juli 2010 12:32

Ja det vill vi önska er alla...vädret är härligt och vattnet är varmt och skönt...vi badar och orkar inte med så mycket annat faktiskt!


  

ramos och jag tränar i vattnet numera...vi simmar ut och han bogserar in mig...håller mig i selen! det är en rolig lek.


  


På kvällarna mellan ca 22-23 så har vi varit på klubben och det har framförallt blivit agilitybanan som fått besök...det är något somm passar den svarte springaren.

Vi får nog vila ifrån detta ett tag nu för han har blivit halt igen, det är något som inte stämmer med det högra frambenet så det får bli lite lugnt med hopp ett tag framöver.

Vårt internet fortsätter att krångla liksom telefonen...blir så jävla f-bannad när det inte funkar, inte kul att vara utan telefon men det är tur att det finns mobiler.....

Båten är på lagning så vi hoppas att nästa gång jag återkommar så blir det lite båtbilder!


Alla hundra mår bra och det är bad som gäller för alla tre...



   

  

De här fina blommorna hittade jag i vår trädgård bakom syrenbusken...vet ej vad de heter men de är snygga tycker jag!


   Trevlig Helg till er alla!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards