Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Kerstin - 27 juli 2010 17:18

...Det la jag till Ramos igår....vi var ut och la täcktspår Katrin och jag...det blev 6 spår sammanlagt.


  

Jag la ett huller om buller spår till Ramos och han jobbade på bra .... Det började med en apport sedan en vinkel och så korsade jag mitt i eget spår i en stor cirkel...det låg ingen apport i cirkeln så det fick bli som det ville...

När han kom till korsningen så jobbade han verkligen med nosen vände och vridde men till slut så fixade han det! Så kul att se...det är spår som passar Ramos! Sedan blev det tre apporter till och han hittade alla. han markerade två och gick över en...

jag var helnöjd med hans arbete!

Hero fick ett täcktspår men en vinkel och en apport...superduktig lillkille!

Efteråt fick han leka men Jimmy som belöning och det tyckte han var det bästa!


På lägret lekte Hero med en 5-månader labbe och det vart en otroligt fart och Hero visade vilken supersnabb hund han är....lite bilder!

  

  

  


Ibland kom hon ju ikapp och då var det bara att lägga sig...sen upp igen!


Ja så har vi haft besök av de randiga igen...tjatter på stranden och tokiga hundar!


Nu ska jag åka ut och träna lite...



   Tjingeling!



Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards