Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Rallyonsdag

Av Kerstin - 26 oktober 2011 22:10

Ikväll var det dags för lite rally igen...Det var en duktig liten pudelutt som hängde med. Idag var det några nya moment i fortsättningsklassen och de momenten funkade bra för lilleman men lite sämre för matten som inte har så lätt att hålla ihop det där med att fatta skyltar...(oj vilken lång mening det blev, tur ingen sv-lärare ska rätta det här...hihihi)

Hero fick vara lös för det är då det passar bäst:) Annars är det så lätt att kliva på honom.

Igår bytte vi däck på bilarna och det var tammegröne den första gången det inträffade sen jag fick egen bil och det är ju några år...


Tråkigt med alla lösenord som är ute på vift, så himla onödigt :(


Inte så mycket mera att skriva om idag och inga bilder blev det heller, kanske en gammal....apropå gammal så har jag tagit tillbaka min gamla Cesaramos Hemsida, saknade den och faktiskt den fanns kvar...nu ska här funderas om det är den som kommer att bli den sida vi till slut bestämmer oss för!

Tänk att jag kan vara så velig...fattar det inte  


 

Tre killar i full fart, den fjärde är inte född än...


  Tjingeling!

 
 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

26 oktober 2011 22:45

Låter kul med rallylydnad,måste vara kul att träna nått där man faktiskt får prata och belöna sina hund som man inte får när man tävlar i brukset. Men jag skulle nog inte heller fatta alla skyltar som är. Verkar ju super krångligt....

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Christina

Christina

27 oktober 2011 07:32

Duktiga ni är med träningstävling och allt!
Här är det just nu stiltje :( Bara trött serru!
Hoppas vi kan ses nåt framöver för ett träningspass!

http://www.mawerickstars.se

 
Annika

Annika

27 oktober 2011 15:02

Funderar skarp på rallylydnad till våren med Lille K. Det är hur kul som helst men vi har inte kommit igång efter det att jag gick med Fritiof. Det har ju mest varit spår och valpkurser här ett tag.
Det är trist med dom här hackarna som ställer till oreda. Precis lika tråkigt som med andra som härjar runt i gästböckerna. *suck* Då får vi länka om när du bestämt dig..hojta till när det är dags :-)
Ha det gott i höstrusket
Kram

http://www.gilbertfritiof.dinstudio.se

 
Anneli

Anneli

28 oktober 2011 13:19

Så duktiga ni är... Det är himla svårt med Rally och få ihop skyltarna för oss tvåbenta... Vi kämpar också med skyltarna... Men så roligt det är :)

Men visst blir ni kvar här ändå i bloggen?... Eller?... Skulle sakna er massor!!!

Ha det bäst, kram & trevlig helg!

http://pottipotti.bloggplatsen.se

Kerstin

28 oktober 2011 16:10

Bloggen blir absolut kvar... ♥
Rally är skitkul men som sagt...skyltarna!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 4 februari 2022 00:47

Men det blev ingen uppdatering men kanske nu...Mycket har hänt! Återkommer men det är jag och vitpudlarna kvar ifrån den gamla Saltviksligan! I en handvänning kan allt förändras! Ta hand om er ??? Hero, Saga och Aslan är nu Änglahundar ??? Mi...

Av Kerstin - 16 april 2020 11:43

Så är jag tillbaka till Bloggen fast jag trodde aldrig jag skulle skriva. Otroligt mycket har hänt...väldigt många ledsna saker som jag inte tänker nämna nu . Roliga saker har oxå hänt! På återseende! ...

Av Kerstin - 2 januari 2018 10:43

Äntligen kan man få säga ut med det gamla och in med det nya...   2017 har inte varit ett år som varit gynnsamt för själ och hjärta...Vi har mist vår älskade Ramos och nu oxå den gamla trotjänaren Smooran eller Smöret som hon kallas. Jag trodde a...

Av Kerstin - 25 mars 2017 14:02

Vår älskade springare började i november att kräkas från och till. Många kräkningar sen uppehåll i 14 dagar och så höll det på. I januari tog vi kontakt med veterinär som började göra utredning på problemet.  Ont i magen hade han. Det togs prover och...

Av Kerstin - 5 februari 2016 17:23

Förra helgen var jag och mina hoffar på nosework hela helgen....superduktiga hundar och roligt värre. Aslan jobbade noga och visste exakt vad som förväntades, likaså Saga men det ska man ju förvänta sig eftersom hon hållt på lite mera (trots långt up...

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards