Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Kerstin - 6 mars 2012 20:49

Visst det har varit en toppendag idag på många sätt... solen har skinit som en jättelampa åh det är ju det bästa.

Morgonens promenad på isen var helt undebar...den enda som har respekt för den är faktiskt Etype, trot eller ej men han tycker att den är läskig. Han får man hjälpa annars blir han stående och skulle nog fly om han fick chansen  ....Hero däremot är ju klockren...ha det där skulle jag aldrig ha sagt för idag så jagade han upp grannens katt i ett träd utan grenar...vadå våra katter springer ju inte när han kommer. Han trodde väl att det var lika med den här men si den här kissen gillade inte Heros framfart och vägrade komma ner utan en massa pockande och lockande. Fattas bara att vi måste ringa brandkårn med...hahahaha nej det ordnade sig, så idag visade det sig att Hero har proppar i öronen han med ibland!


Vi var ute länge på isen idag och Ramos följde ett spår ut en längre bit än vad han brukar så jag var glad att jag hade lina...inte kul om man ska hämta han halvägs till Finland på nåt isflak!


             



Ikväll på promenaden så blev vi ganska osams jag och min svarte springare som var helt rabbiat mot en lukt som var före oss hela tiden...hade inte ens tid att göra några behov...då är han billig, ja nöstan gratis! Nu ligger han här vid mina fötter och är dyrbar igen!

Jag har varit hängig idag och därför har jag inte orkat vara ute på så mycket galej. Vet inte om det är förkylning eller nån slags flunsa på väg! Hoppas det går över fort. Det blev därför ingen städning idag heller fast jag lovat det dyrt o heligt!


 

  Ha det så bra i vårlandet!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards