Alla inlägg den 11 september 2010

Av Kerstin - 11 september 2010 17:48

I helgen är det dags igen för den årliga marknaden och vi ska snart gå ner för att kolla in om det finns något intressant...hoppas inte!

Jag har känt mig ganska lat idag fast några saker har jag uträttat...började med att gå 2 långa hundrundor...först med Ramos och sedan med de andra två killarna. Tompan gjorde frukost medans och det var så varmt ute så vi käkade någon slags brunch.


Jag badade Cesar för han kliar sig så att han får sår och igårkväll blödde det ur ett av såren. Som tur är har jag en dundersalva som tar bort det mesta av klådan. Lillgubben njöt av att få sitta i badet och bli ompysslad...


Ugnen har oxå fått sig en riktig duvning...blev riktigt bra!


På eftermiddan så stack vi ut till skogs och tog en prommis med de två svarta hundarna...

   

Efter promenaden gick vi ner till Lintjärn...svalka tassarna behövdes!


  

Ramos upptäckte en pinne som var lite läskig...


  

Vad sjutton kan det vara egentligen...är det ett odjur...


  

Om man bökar i vattnet så kanske den vaknar.....


  

Ok till sist var den min.... visade sig vara helt ofarlig och blev oxå helt ointressant.


Kräftor käkades det hos käraste syster igårkväll...jättegott och jättemysigt!


Det var allt ifrån oss... nu är det bara en dag kvar innan operationen!


   Ha en härlig lördag!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards