Alla inlägg den 9 december 2011

Av Kerstin - 9 december 2011 18:58

Ja ojojoj vad det har stormat detta dygn, tror vattnet har stigit flera meter, grannen som bor på en halvö...de bor på en ö just nu. Hela vägen bortspolad, jag har försett de med fredagsmys så jag hoppas det reder sig i morgon!

Idag har jag gjort årets första vurpa, antar att det kommer flera, det blev ju en hel del vurpor ifjol. Jäklar vad halkigt det är  

Etype är med om sin första vinter och jag tror att han gillar det skarpt, på nåt sätt så gör han snöbollar själv...

Att jaga Hero är alltid så skoj, helst när han har nåt i munnen som han inte tänker dela med nån annan...

   

Enklast (men tråkigt) att ta det lugnt...


Livet lullar på.. Ramos i ett rum, Cesar i ett annat...vi vågar inte släppa ihop dessa gossar...Ramos käkar antibiotika några dagar till. Han är helt galen när vi går ut och går, jag har lovat honom att han ska få springa på jullovet och han är så duktig, tror han fattar...NADA men vi kan ju låtssas!

Hur vi gör med Cesar det tar vi ställning till på jullovet...

Tog farväl av min kära moster idag och det var många tankar om livet som for genom huvet...va faen vi lever här och nu, inte i morgondagen! Min kära mor höll som vanligt ett vackert tal till sin syster, det är otroligt att hon klarade av att hålla tal om sin lillasyster...hon citerade min dotter som förlorade sin morfar när hon var 3 år..."- får jag aldrig träffa morfar igen?" Nej blev svaret varav Lilla Matilda tänker en stund och säger till sig själv " - Jo kanske sen"...det gav min mor hopp om livet just då. De skulle ses sen och vem vet????????? Det var en fin begravning och jag är glad att jag gick:))))


 

En annan man blir glad av är denne superhärliga kille...


 

Världens vackraste väder var det igår...allt kan ändras på ett dygn!


  Önskar er alla en skön 3:e Adventshelg!



Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards