Alla inlägg den 16 december 2011

Av Kerstin - 16 december 2011 21:40

Snart är det   JULLOV    och det känns verkligen skönt! Man är ganska trött den här tiden. Det känns att det börjar gå mot sitt slut....nu har vi bara 3 dagars o 3 kvällars jobb kvar sen så....

Hundarna de mår bra men vi vågar inte släppa ihop Cesar o Ramos än...men båda storkillarna går bra ihop med de små, så det är inget fel då. Cesar har fått jättemycket tandsten på tre veckor, det har han aldrig haft förut...det tycker jag är konstigt åsså har han börjat öka i vikt trots att han äter precis som han alltid har gjort.  Han är go o glad som förr och vi får klappa honom...snart dax för kloklippning och då vet jag inte hur det går men då åker munkorgen på!

Ramos kan vara utan tratt, hans ben har börjat läka och vi har börjat att promenera ca 15-20 minuter nu...det märks att han är lite ostimulerad för han är lite mera vaktig än vanligt...skräm alla du möter du bara, helst gamla gubbar med grått hår o krokig rygg...vi är snart där alla!

Den senaste veckan har jag jobbat eller varit på olika festligheter 6 kvällar därför tackade jag nej till kvällens personalfest. Jag och gubbarna myser istället...

I morgon ska det köpas julklappar, hämtas julgran, städas och så ska jag lägga ett spår åt vofsingarna...hoppas lördagen blir lång!


   Önskar er all en Trevlig Helg:))))))))))))

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards