Alla inlägg den 9 september 2009

Av Kerstin - 9 september 2009 11:31

Idag när jag skulle in på den här sidan så kände jag inte alls igen mig, för det första så fanns det ingen blogg med det här namnet sedan så är allting annorlunda!

Det ser ut som att det bara är till det bättre men jag hade inte satt mig in riktigt i den gamla så vi får se hur det går!!!Tungan ute

Hero han utvecklas och blir större och större...ja stor är ju en sanning med modifikation när man pratar storlek på hundSkrattande

  

Igår var jag och köpte ett nytt halsband somgår snabbt att sätta på och en liten klotång för idag ska det alltså ske...KLOKLIPPNING...

Igår bokade jag tid för vaccinering och den blir 22 september.

Hero har börjat med något som jag inte gillar och det är att han bajsar inte ute...han sätter sig alltså inne och det mesta kommer på nattenSkrikandes...inatt gick jag ut klockan tre sovandes men inget kom utan det pluttades lite senare inne istället!

Det här måste vi lösa....Martin kom AXE:n och spruttade runt för fy vad det stinker...säger han ja...

Att följa med lite här och där det är inga problem för han ligger i sin lilla bur och sover så gott!!! Åka bil det är kul!

Nu ska jag fika!!

Kram till er alla...

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards