Alla inlägg den 25 september 2009

Av Kerstin - 25 september 2009 19:18

Nu ger jag upp....lydnadsträning på obestämd framtid! Hur ska man kunna träna med en hund som är totalt kola i huvet!! Förlåt Ramos men det är mina känslor just nu!! Du är inte dum på något sätt, nejdå...mycket smart! Men hur ska jag få dig hund att fokusera och koncentrera upp dig så att det går att genomföra de moment som du egentligen kan...Fan vad jag är sur....

Det är ok att inte momenten blir hundra men att trigga igång på de andra hundarna det är det som får mig att tappa sugen!!!!

Undrar hur många tips vi provat egentligen...När det går bra så startar det upp med något nytt!!!!!!!!!!!!

jaja nu har jag fått skriva av mig och om hundar kunde läsa så är detta tillägnat min hund!

Det är tur att han är så underbar annars att ha att göra med!Kyss

Nu glömmer vi detta och startar om på ny kula i morgon......


  

Idag har jag varit och vaccinerat Hero, det gick jättebra. Han är så nyfiken och på kortet ovan kollar han in hunden bredvid.....

Det har snart gått en vecka igen och jag måste bara säga att det går bättre och bättre!!! Alla älskar denne lille kille, även våra stora vovvar! Vi har skärpt oss och passat på så att det är ute man gör sina behov!!!!

Snart ska vi börja valpis och det ser vi fram emot!

Nu ska jag slappa och ta ett glas rött vin....

Trevlig helg ifrån oss!

kram till er alla....

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards