Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Kerstin - 4 januari 2010 12:04

Tills vi börjar jobba och nu gäller det att njuta fullt ut...  

Det är med lite blandade   känslor som kommer när man tänker jobb...ska nu börja på ett nytt högstadium och det är inte vilken skola som helst utan den största och med det sämsta ryktet...jaja ta tjuren vid hornen...klarar man av Ramos så klarar man av allt...hahaha...

Det fina vädret kom och vände om. Nu är det mulet och mera snö väntas. Det finns ju ingenstans att vara snart om man inte åker flera mil...snö, snö och så mycket snö...och inte nog med det så ska det komma mera snö i slutet av veckan!

Jaha och så var det slutgnällt om det då....

Igår åkte vi ut och släppte storpojkarna och det gick jättebra...lillen vill också vara med men han skulle nog bara försvinna i djupsnön tror jag!


  

Hero väntar på bästisen...


  

Ramos väntar på sin bästis...men kom nu´rå...


  

Cesar vår Ferdinand...ok kommer snart, måste gräva lite först!


  

Hejsan svejsan nu rejsar vi....


  

Lugnast utan lillen tror jag....


  

Men då rejsar jag väl själv då....det är också kul  


  

Avslutade med att gå på en promenad, jag älskar snöiga plogade skogsvägar...


  

Ramos ligger och väntar på att de andra ska komma....


Ramos och jag avslutade med att promenera 2 km medan Tommy gick och hämtade bilen och körde ikapp oss.

Nu ska vi åka på stan, Tompan ska till sin läkare och jag ska försöka hitta en plan ågonstans där jag kan träna lite lydnad med Ramos. Vi får de om jag lyckas!!!


   Ha det gott.... .... Synes!




Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards