Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Kerstin - 26 januari 2010 21:16

Oväder verkar vara på gång   vill inte ha någe mera kallt skitväder....

Idag har vi bokat tågbiljetter för på fredag så åker Tompan och jag på lillsemester till Stockholm...det ska bli så skönt att bara få vara några dagar!

Nu känner sig Tompan lite krasslig så jag hoppas bara att det går över, det skulle annars vara typiskt att det är nåt som strular!

I morse tog jag ut den lilla och den stora rumpan på promenad....

  

De är så söta...det går inte att gå med Ramos o Hero samtidigt för de triggar igång en massa bus hos varann.


  

De här kan nog busa de med!!!!


  

Efter att jag varit ute med alla vovvar så åkte jag till ett jobb jag inte varit till på 4 dagar och tror att de kanske kommit en bit till men det såg ut så här


  

....Det är meningen att jag ska ha lektioner i de här klassrummen!  

GLÖM DET!!!!!!!


  


Ikväll har vi tänt en marschall mot regeringens hårda regler för de sjukskrivna....

Den 26 januari kommer en landsomfattande ljusmanifestation att ske på olika offentliga platser för att protestera mot regeringens hårda regler i sjukförsäkringen, bege dig gärna dit och visa ditt stöd. För dig som inte kan eller har någon möjlighet att delta kan istället tända en marschall hemma på tomten/gården för att visa ditt deltagande.

Den här texten har jag kopierat ifrån Kajsa Vargs blogg

Ja fy sjutton vad människor drabbas i dagens samhälle.....

 

   Nu är det semladags igen!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards