Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Kerstin - 11 januari 2010 19:07

Idag började jag på mitt nya jobb och det var riktigt roligt...träffade 125 ungdomar så jag var rejält trött när jag kom hem  ...kastade kull mig och tvärsomnade...bredvid mig låg alla mina underbara vovvar och det var så mysigt att få komma hem så tidigt en måndag!

Det var ju även ljust ute och det kändes verkligen ovant...men härligt. Vädret det är så milt, bara 3 minus och då är det ju riktigt varmt..Hahaha!

I helgen så var det ju tröttheten som dominerade men den här dagen har det varit pigghet...( förutom när jag kom hem)

Vi har inte alls bara slöat, vi var ju ute på lördan och igår så tog jag mina svarta pojkar och åkte till Delsbo på lydnadsträning!

   

Ramos kollar in alla hästar och det var ju inte lönt att ens försöka skälla på alla dem....

  

Ramos kollar in de andra hundarna....


  

Hero fick följa med och miljöträna lite...det var mycket pip därifrån...ville bara busa. Sen fast det ju en mycket snygg Bischontjej där och det var så intressant!


  

Gullkillarna mina med sina demonögon!


Igår var Ramos riktigt duktig i sitt fotgående och vi plockade in ett moment till...läggande under gång...nu ska vi träna på att komma ner snabbt, vi ska träna i sängen!


Hero han fortsätter att försöka vara bästa vän med katterna och jag vet inte om han har rätt teknik...vad tror ni?

    


  

Måste kissa lite oxå.....


   

Puss på´re gullsmöret, det kanske lyckas till slut!


Hoppas ni alla får en bra vecka!


   Kramar ifrån oss!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards