Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Kerstin - 17 januari 2010 16:17

Trodde att jag skulle må bättre idag och klev upp med den ambitionen men icke...nysningar och snorigt om vartannat så idag har det bara blivit soffläge för oss!


  

Cesar har börjat ligga på min mage när jag ligger i soffan...det gjorde han jämt när han var liten...Är ju lite större nu så det blir svårt att få plats!


     


Även de två andra grabbarna ligger fast på golvet för det mesta och Hero vill så gärna krypa nära Ramos, han lyckas korta stunder!

Ja det är två hundar på kortet fast man inte kan tro det!


Det ser ut som att jag kommer att måsta vara hemma och ta igen mig i morgon...hade inte räknat med det inte....men det blir inte så kul att gå omkring och nysa hela dagen!


  


Husse åkte i alla fall ut med våra stora gossar på morgonen så de har fått haft lite kul när nu inte jag är riktigt "fit for fight"....


       Ha en bra vecka,,,synes!



Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards