Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Kerstin - 23 januari 2010 22:03

ja så vaknade man till en härlig lördagmorgon igen...morgonpromenad, frukost och så en liten tupplur! Nu sov jag lite länge men väcktes som tur var att min bästa vän från Gotland ringde. Vi pratade en lång stund och sedan började jag förbereda mig för att åka till Delsbo och träna i ridhuset!

Lagom till jag skulle åka så ringde Kicki o Lars att de var på väg upp och vi skulle ses en stund på ett fik...det blev skutan!

Det blev ju inget Delsbo utan jag tog ut de svarta hundarna och for till skogs...där tog jag ut Ramos först...vi gick efter en väg som leder till ett stenbrott och där bryter de ny väg!


      

Jag hade Ramos på lina eftersom jag inte litar riktigt på honom utifall det kommer skotrar eller hästar...alldeles för mycket jakt i den hunden!

Därefter tog jag ut Hero och gick en sväng, han studsade som en gummihund...tyvärr blev alla bilder på honom suddiga!


Jag åkte till ett litet industriområde och la ett spår till Hero där, det var lite för svårt för han hade fullt sjå att morra åt grävskopan som stog där.

  


Han blev alldeles lycklig när han hittade sin nalle och då glömdes alla rädslor bort!


Efter det så tog jag ut Ramos på en kort träningsrunda, lite okoncentrerad men samlade ihop sig ändå och gjorde det jag kommenderade...


Ligg Gubben...

    


På kvällen så var de stora hundarna hemma medan vi åkte till cafe skutan och tog en öl med våra bästa vänner.....nästa vecka åker vi till dem!


Cesar gick en långrunda med husse och fick vara lös på sin promenad idag, skönt för honom!


   Tjingeling vi synes!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards