Direktlänk till inlägg 19 september 2009

Lördagkväll

Av Kerstin - 19 september 2009 21:12

Lördagkväll är en underbar kväll som gör att man fyller på och tankar inför kommande vecka...vare sig man är ledig eller jobbar! Fredag är den bästa kvällen på hela veckan för då gör man liksom slut...för att sen komma ihop igen!!!

Jag pratar inte förhållande utan själsligt... Vad vore veckan utan denna härliga lördag som innebär att alla måsten kan man lämna och sovmorgon...kan ju funka om man inte har en hoffe i huset...kling klang klong...låter det ifrån övervåningen så det är bara att ta sig upp vare sig man vill eller inte!

Hero han sover länge på morgonen och i morse så gosade han med husse i sängen, kurar ihop sig, smackar och är världens livsnjutare Guld i mun

Idag har vi varit och hälsat på en arbetskamrat och de blev helt betagna i vår lillkille....undrar hur många som vill ha en liten pudel innan året är slut!!!!!

Idag har Hero varit rumsren hela dan för vi har varit på hugget hela dan....

På eftermiddan var vi och tränade med alla våra killar och de är så duktiga alla tre på olika sätt...Ramos är så underbar med sitt mjuka och följsamma sätt. Han är som dr Jekyll och mr Hyde, kommer det en hund så kommer "hin håle" ikapp, hade han inte det så kan jag lova att han vore den optimala hunden...Jag älskar dig...Kyss

Cesar är räjsarhunden som älskar fart och fläkt men som kan gå fot 2 km med husse...de är ett superpar!! Sedan har vi Hero som är vä'rldens ulltutt och så otroligt följsam och lättlärd, Han har kommit in i våra hjärtan för att stanna<3<3<3<3<3<3

  

ja det var denna lördag och det är bara så roligt att vara med hund...vad gjorde jag innan!

natti natti!!!

Kram till er alla.....

 
 
Annika

Annika

20 september 2009 11:40

Kul att ha tre olika personligheter i dina hundar. Det finns alltid nåt som passar till varje hund och lilla ulltutten blir snart stor och kan springa ikapp de andra,,,,,själv! :-)
Ha det gott
Kram

http://www.gilbertfritiof.dinstudio.se

 
Carolin

Carolin

20 september 2009 11:49

hej! Vilkan pudl är hero?

http://www.gabbes-hundar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin - 4 februari 2022 00:47

Men det blev ingen uppdatering men kanske nu...Mycket har hänt! Återkommer men det är jag och vitpudlarna kvar ifrån den gamla Saltviksligan! I en handvänning kan allt förändras! Ta hand om er ??? Hero, Saga och Aslan är nu Änglahundar ??? Mi...

Av Kerstin - 16 april 2020 11:43

Så är jag tillbaka till Bloggen fast jag trodde aldrig jag skulle skriva. Otroligt mycket har hänt...väldigt många ledsna saker som jag inte tänker nämna nu . Roliga saker har oxå hänt! På återseende! ...

Av Kerstin - 2 januari 2018 10:43

Äntligen kan man få säga ut med det gamla och in med det nya...   2017 har inte varit ett år som varit gynnsamt för själ och hjärta...Vi har mist vår älskade Ramos och nu oxå den gamla trotjänaren Smooran eller Smöret som hon kallas. Jag trodde a...

Av Kerstin - 25 mars 2017 14:02

Vår älskade springare började i november att kräkas från och till. Många kräkningar sen uppehåll i 14 dagar och så höll det på. I januari tog vi kontakt med veterinär som började göra utredning på problemet.  Ont i magen hade han. Det togs prover och...

Av Kerstin - 5 februari 2016 17:23

Förra helgen var jag och mina hoffar på nosework hela helgen....superduktiga hundar och roligt värre. Aslan jobbade noga och visste exakt vad som förväntades, likaså Saga men det ska man ju förvänta sig eftersom hon hållt på lite mera (trots långt up...

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards