Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Kerstin - 25 januari 2011 21:15

Nu är det äntligen dags för tulpanernas tid och det känns lite som en lyx att kunna köpa dessa fina blommor och ställa på bordet.

De finns ju i så härliga färger....


  


  



   Tompans bukett...


Det har inte hänt så mycket de här dagarna i alla fall inte på hundfronten...det har blivit mycket lugn tid eftersom jag jobbat så mycket. Ikväll for vi i alla fall ut och släppte pluttarna i den kolsvarta skogen och snacka om att det var nos UPP!!!! Antar att det var en o annan älg i närheten.


Vi backar till söndan och då for Tompan, jag och Ramos till Hassela och hälsade på T:s lilla mamma....alltid spännande och se vilken status det är där. Efteråt åkte vi till T:s syrra och blev bjuden på god middag. Cesar och Hero var hos syster yster och vi kom inte hem förrän halv tio...

På morgonen efter när man kom till jobbet så blev man irriterad för där hade varit inbrott och det gjorde att måndan blev en skitdag helt enkelt.

Idag har det varit bättre men på em så fick jag en tid hos en läkare som konstaterade att jag her inflammation i ena axeln...vila i 14 dagar...hur fasen ska det gå till?! Man använder ju sin armar hela tiden....i morgon ska jag hämta medicin!


Efter dagens utflykt är i varje fall gullungarna trötta och snarkar gott...


   

Favoritplatsen....


   

En annan favvoplats....


Ok nu ska jag inte anstränga min arm här vid datorn...läser era bloggar en annan kväll....Må så gott!!!


   Ta´t lugnt ta en toy!  



Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards