Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Kerstin - 1 februari 2011 11:30

Kollade in fjolårets blogg och ser att jag blev jättedålig just den här helgen...vi hade varit på en strapatsresa till Stockholm och blev superförkyld. Har varit hemma i två dagar nu och idag känner jag mig piggare än igår. Vet inte riktigt vad som är fel men jag känner mig småfebrig och supertrött, sov hela dagen igår så jag kanske motade "Olle i grind"...hoppas det i alla fall!

Det blir skittråkigt för grabbsen när jag inte är riktigt pigg...det händer liksom inget mera än korta promenader...för ut måste man vare sig man vill eller inte!

Det är ett strålande väder och det är ju synd när man inte riktigt orkar med...

Förutom att halkat omkring i helgen så var vi till stugan och skottade fram båten...i alla fall halva, jag får stå och titta på medan Tompan gör så gott han kan, jag har så   ont i min arm ....


Kloklippning och pudelbad har det oxå blivit...gissa om man inte är populär när skrammellådan kommer fram...då kryper en liten gosse och försöker komma undan...inte de stora de kommer och lägger sig frivilligt!


  


Nu ska jag se på Tv, dricka kaffe och bara njuta i soffan...i morgon är jag säkert tillbaks!



  Tjingeling vi synes!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards