Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Kerstin - 10 februari 2011 22:30

...det är så man blir rädd när det viner i husknuten...  jag som trodde att det var vår på gång!

Det blev ingen kvällspromenad utan vovvarna fick kissa utanför dörren...det går inte att ta sig fram ett steg!

  

Usch och fy för detta väder....


Jag har varit och kollat upp mitt ben idag och det kommer att läka även om det kommer att ta några veckor till eftersom jag inte är 20 år längre...  jaha det var ju kul att höra. Då får man köpa de där hockeyskydden då som farbror doktorn tipsade mig om. Hoppas jag känner ngn som har såna där skydd, kanske någon som spelat och lagt de på hyllan...lustig ordination!


Ikväll har jag jobbat och därför så fick jag en extra lång helg...jätteskönt att vara ledig en extra dag. Vi hade öppet hus på den stora skolan jag jobbar på. Det var massor av elever, nya och blivande, föräldrar och personal....Så jätteskoj, Vi hade en störtskön kväll som gav mersmak!!!


  Tack Christina för att du tog dig an Ramos   


  Sov du lilla videung, än så är det vinter... 


  Nu önskar jag er alla en Superhärlig Helg!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards