Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Kerstin - 6 mars 2010 18:11

Tredje dygnet är nu avklarat och det händer saker med Ramos som jag inte tycker om...fast vi är ju förvarnade av vetrinärerna att det skulle bli så...hoppas det går över efter 2-3 veckor som de också har sagt!

I morse blev vi väckta tidigt av just Ramos som sprang på dörren och ville ut. Klev upp, gick ut och hade med mig en nosande hund...fast inga utfall, bara luktandes! Hem igen... sova, sova och så lite sova!

 

Den lille stresskulan fick till slut gå ut i bilen för han skulle bara ut och ut igen...

När vi ätit och gjort oss klar så for vi naturligtvis ut i den härliga naturen och se upp nu för här kommerd det massor av bilder ifrån en superdag....

    

Ramos o jag gick en lång promenad för det var inte riktigt läge att låta Cesar o Ramos vara tillsammans...det gruffades lite för hårt....det tror jag är den andra biverkningen faktiskt och vi ville inte riskera något!

 

   

 Gullgrisen spissar....

 

  


Däremot fick de andra två killarna vara ute tillsammans och de har så himla skoj...Hero gör allt som Cesar gör...springa långt bort var en sak som de gjorde tillsammans. Totalt orädd....men när vi gömde oss då kom de som två raketer!

 

 

Två riktigt härliga bästisar, det gäller att göra lika....   

 

  

Upp i snöhögarna och ner....

 

  

Cesar ligger i snön och hittar någon extra god snöklump att käka...

 

  

Hero kom upp till slut för han ville ju vara där farbror Cesar var....

 

    

Sötungen....snart så ska du till frissan...vi väntar bara på en tid som ska passa!!!

 

Efter att vi rastat vovvarna så letade vi upp en solig vägg där vi satte oss och drack kaffe....så härligt! 

 

 

Kuggörens fiskeläge så stilla så stilla.....

 

       

 Underbart ljuvligt är det ute nu i "dagsmejjan"....allt känns bara positivt!

 

  

Så gott med kaffe i det fria.....

 

  

Sötnosen.....

 

Väl hemma så har vi städat, handlat och ätit, nu så återstår bara nån hundrunda till men det får bli lite senare för snart börjar andra chansen...fast jag är inte så intresserad!

 

Lite irriterad är jag på att mina allvädersskor som jag tycker varit så bra har spruckit...de kostade i alla fall över 1000 kr och då tycker jag att de ska hålla i mer än en säsong...fast det kanske är fel! Jag köper sällan dyra skor men måste nu sen mina fötter är ur balans...tips om hur man lagar gummi.....

 

   Trevlig lördagkväll!!!!!  

 

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards