Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Kerstin - 23 mars 2010 20:56

JA så har man jobbat två dagar den här veckan och nu ska jag ta och luta mig tillbaka  jag ska åka på kurs till Sundsvall...två dagar och övernattning på hotell...så underbart härligt och avkopplande. Fast det är ju inte så att jag bara ska slappa. Jag ska ju lära mig en massa nya saker som jag ska ha nytta av i mitt jobb!

Det är jag och en musiklärare som sticker iväg....plus lite folk ifrån kulturen!

Det har varit två långa jobbdagar och det har blivit tunnt med hundträning, fast lite apportering har jag hunnit med...får ta igen det på påsklovet!

Efter jobbet idag stack vi iväg och lät killarna vara ute igen...det är så bekvämt att låta de få vara lösa. Snart så kommer en tid när det kanske inte går så bra...då får det bli lina...Ramos fick upp världens spår idag så det gäller att hålla koll på honom!

Storkillarna busade hejvilt och det är så kärleksfullt när de sätter igång med sitt kelande...


                

Idag har jag dubbelblogga för mitt i inlägget så funkade inget på denna blogg så då fick det bli blogtown...helt plötsligt så hade allt fastnat så nu fick det bli så bara!

Ha nu det så bra de här dagarna och kram på er därute i världen...sköt om er! Nu ska jag gå och packa, ta sista rundan med Ramospojken och försöka må bra i min onda fot!

   Tjingeling vi synes snart igen!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards