Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Kerstin - 31 mars 2010 23:14

Ja det tar lång tid att jobba med pälsvården på en pudel trots att den är så liten i omfång....vår lille gosse hinner liksom tröttna innan det hunnit bli färdigt. Lite frustrerande när man så gärna vill göra klart!


    

Lilla gubben ser ut som en blötfis...skakar i hela kroppen!


     

Lillpluppen blir så trött att han inte orkar stå....han bara fiser ihop! 


Vi har jobbat jättemycket nu några veckor men nu så ska det bli skönt med lite ledighet faktiskt och vi har bestämt att inte tänka på jobbet på hela helgen...på tisdag sätter vi igång igen!


Jobbade sent idag...var till min andra skola och skrev omdömen och kikade i salen vad som behöver renoveras.

I morgon flyttar vi tillbaka till vår skola som nu taket är fixat på...det ska bli skönt att vara på samma ställe, fast jag har ju två ställen där jag kommer att fortsätta till hösten...jag stortrivs på den nya skolan som jag blev förflyttad till efter jul så jag väljer att vara kvar där!


Jag ska ägna mig åt mina två och fyrfotade vänner under mitt påsklov!....


  

Det blev ett Heroinlägg idag...



  Vi synes.....

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards