Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Kerstin - 25 mars 2010 20:58

När man gör något som är intressant eller roligt! Jag har haft både och under 2 dagar....igår var det workshop och spännande föreläsningar och idag ett diskussionsforum som kallas "open space"....Många tankar och ideer har driftats!

Vi har ätit god mat och sovit gott...på kvällen så var det underhållning av en clown...och då blev jag inblandad på nåt konstigt sätt...jag blev ljudtekniker! Även kulturskolan ifrån Timrå och Sundsvall uppträdde. Det som varit tråkigt är ju att vi inte varit ute...rätt så trist att bara vara inne och andas samma luft...fast det var ju inget vidare väder ändå!

Blä så trist ute....utsikt ifrån hotellrummet!

Att sova på hotell innebär ju att man får en underbar frukost och det är det bästa av allt...


 

Jag lekte lite medans jag torkade håret....


När jag kom hem  så möttes jag av hejartrojkan...Nu har jag dåligt samvete för min svarte springare som inte får det han behöver...inte blir det så mycket träning i helgen heller....


Även när jag skulle åka så blev jag ledsagad av en viss liten kisse....

 

Smooran ville följa med i väskan tror jag....


   

Mysigt att sträcka ut...ända till friden blev så där lagom störd!


   

Jäkla envis liten skitunge som inte ger sig.....bäst att dra sig undan!


Nu sitter man här igen och det blir nog natti natti snart...det tar på krafter att  vara på konferens! Jobb som väntar som vanligt i morgon!



  På ställen där man sover blott en gång, blir sömnen trygg och drömmen fylls av sång....Hmm, hmm, hmm     ( Karin Boye)

  Jag sover nog helst hemma!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards