Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Kerstin - 17 mars 2010 19:04

Det är några dagar sen jag skrev och har egentligen inte så mycket att berätta  . Jag har jobbat ganska mycket varje dag...det har gått jättebra att börja jobba igen efter lovet.

Jag är till och med morgonpigg...eller i varje fall mindre morgontrött ...jag kan sova var som helst, när som helst!!!! 

Det har kommit så mycket energi till oss nu så det måste vara det fina vädret...helt enkelt! I morgon ska det komma snö och det ska snöa till söndag! Hoppas de har totalt fel den här gången!


Sista semlan för i år!!!!

   

Semlor det är något som vi älskar både Tompan och jag...vi har säkert ätit 30 semlor var den här tiden men nu har vi tagit hand på att inte köpa eller äta en till...hoppas vi kan hålla det ...är inte så lätt liksom!

Ojojoj...måste springa... Hero skiter inne!  ...sådärja nu var det upptorkat o klart!  Det blir så där ibland!


    

Tulpaner det är så vackert och innebär känslan av att ljuset kommer tillbaka...alltså positiva känslor! Jag köpte jättebilliga tulpaner och de har hållt så länge!


De här två kan inte låta bli varandra nuförtiden...det här är kärlek det!


    


Cesar leker så fint med Hero...han lärde sig att ligga ner och leka när Ramos kom och nu gör han lika med Hero....så gulligt!


Ramos har nu varit chippad två veckor och en liten skillnad kanske vi märker och det är att det är lättare att få kontakt med honom när han gått igång...hoppas det blir ännu bättre om några veckor!

I morgon har vi en treåring i huset och då måste vi ju skaffa en tårta och fira...Titta in i morgon så får ni veta vem det är....


Vi tränar för fullt till en gala som vi ska ha på FH i stan och idag fick vi besked om att FH gått i konkurs...hur ska det nu bli?????????? Vi letar med ljus o lykta efter en lokal som tar in minst 300 personer!


En sak som irriterar mig just nu är att jag inte kan lämna tillbaka mina dyra kängor...har inget kvitto...vem  tänkte på det i höstas...ja inte jag i alla fall!


   Ha en bra fortsättning på veckan!


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards