Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Kerstin - 29 mars 2010 17:22

...till vår föreställning och nu brinner det i knutarna! Det är hur mycket som helst som ska fixas....reklam, sponsorer, program, lokal...ja och en massa andra saker förståss!

Det mesta är ju redan fixat men en hel del återstår...som tex att få dit en hel massa av folk.


Det är inte mycket ledighet på helgerna nu inte så vi längtar faktiskt efter påsklovet fast då kommer vi ännu närmare slutmålet!


  

Repetition på Broman....


Det har inte varit mycket hundträning de här sista veckorna och jag längtar efter att få tid igen att bara ägna mig åt detta, ja lite annat får man väl lov att stå ut med förståss!

Igårkväll så for vi inte ut på någon skogssläpparräjs utan vi gick några promenader istället...Tompan vart dålig så jag tog både Hero o Ramos men "si dä går då int´nå bra dä´ä...Snacka om att de triggar varandra och igår hade jag knytit ihop kopplen och det blev världens centrifugalkraft...fasen man kan bli galen för mindre!

Det blev till att knyta upp knuten och så fick Tompan ta "duracellen" och jag tog Cesar istället och genast blev det lugnt i flocken igen!

Lite senare tog jag och tränade lite apportering med springaren innan vi somnade ovaggade!


Ska nog försöka mig ut på en litet pass ikväll med...vi mår ju så bra efteråt! Ramos blogg är just uppdaterad....


   Tjingeling på återseende!





Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards