Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Kerstin - 2 oktober 2009 23:14

så var det fredag igen och det är som jag sagt förut...den härligaste dagen på hela veckan!!!

Idag har jag jobbat till klockan två och efter det så for vi till skogs och la ett varsitt spår till Cesar o Ramos.

Ramos spårade som vanligt väldigt bra men slarvade som vanligt med att plocka apporterna...Jag väntade ut honom vid varje markering och till slut markerade han dom.

  

Promenad i solen...

När cesar skulle spåra då blev det däremot komedi som höll på att sluta i tragedi, cesar spårade strålande ifrån början med världens fart men efter ett tag så började han att plocka svamp efter svamp i skogen...då var det läge för att det blivit en hund mindre i denna flock...totalt oberörd fortsatte han...markerade första apporten missade andra men sen gick det inte längre...det var bara att sela av och gå med en sur matte till bilen och åka hem!!!

  

Vi åkte först till "apoteket röda näsan" och köpte några ol, handlade och käkade lite tillsammans med Christina...

Det värsta i skogen var att mina händer fick sig en knäck idag igen och jag hade så ont att jag höll på att krevera...bara att plocka i sig en massa alvedon!

I morgon hoppas jag att jag har tre trötta hundar så att man kan få lite sovmorgon i alla fall....

Natti natti!!! 

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards