Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Kerstin - 3 oktober 2009 19:14

Den här dagen har gått i motionens tecken. Jag har gått promenad med alla våra hundar i olika omgångar och det känns skönt att kunna gå igen utan att ha ont.... De dyra skorna var inte så dumma ändå!

Sovmorgon var inplanerad men märkligt nog så vaknade jag 6.30 och var pigg...konstigt när klockan ringer en arbetsdag så är det totalt omöjligt att få upp ögonlocken!

Jag tog ut lilleman först på en kiss o bajs runda, sedan blev det Ramos tur att få gå runt området och skanna av det...När jag ändå var igång tog jag Cesar oxå!

Efter frukost blev jag trött och kröp till kojs, blev väckt av telefonen kl 12 av Anneli som undrade om jag skulle haka på att träna lite lydnad! Javisst, snabbade mig och for iväg för lite lydnad...som faktiskt gick jättebra idag! Vi har inte tränat nåt på en hel vecka och helt otroligt så var vi sams hela tiden!

Avslutade med att ta fram slungbollen!

När jag kom hem blev det Hero igen och cesar fick en promenad i slingan, han var lös och stack in i skogen och där vet jag inte om han åt lite svampstuvning eller inte...hoppades den smakade i såna fall!!!!!

Lite slappa o fika sedan tog vi Ramos ner till Lillfjärden för att verkligen träna hundmöten...fullt utrustade med godis, klicker och massor av vatten...

Nu behövde vi inte använda detta vatten utan det blev klickern som fixade till de möten vi hade...det blev tre som funkade...jag kände mig mycket nöjd när vi kom hem!!!

Middag...

Kramar till er alla...

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards