Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Kerstin - 14 oktober 2009 21:26

Ja så heter den teater som jag skulle ha varit på ikväll men som blev inställd pga...sjukdom! Det var synd för det tror jag hade varit en bra föreställning. Jag såg lite av den i våras och den tar upp en problematik som finns!! Jag var istället till museet och träffade skådisarna och regissören, såg en utställning som tar upp den stora frågan om att vara förövare, åskådare eller ingripare...vågar vi bryta normen???

Vi fick ta del av utställningen och hade en givande och intressant diskussion!!!

"Spelar roll" heter den!!! SE DEN...om ni får chansen...gå på den med era elever!!!

Innan åkte jag till Strandvallen och tränade ett kort pass med Ramos, han var helt ok faktiskt! Nu har vi varit sams ett tag igen!!!

Lilleman är lite dålig i magen och det kan man ju undra vad det beror på....hoppas det går över!!


Nu ska jag knyta mig, fast först en kort hundrunda!!!!


Go´natt kramar till er.....


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards