Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Kerstin - 20 oktober 2009 21:28

  


Vi tog en tur ut till Rävudden och tänkte släppa hundarna där men det var upptaget av fiskare så det fick bli gamla Hörneudde istället... Det var en jättehärlig men kall kväll Glad 


  


Hösten är så ljuvlig och vägen ut kantades av dessa riktigt brandgula löv...så vackert!



Tompan gick iväg med boysen och jag stannade med Hero på stranden...vi lekte med bollar...som tur var så kände han efter att vattnet var för kallt...Cesar var den enda som badade igen!!!! Nu får det bli is snart!!! 


   


igår var vi till omgång 7 på agilityn och jag var på väg att strunta i det men va fan...skam den som ger sig! det gick lite bättre igår och det kan bero på att jag höll mig lite lugnare...det gäller ju inte livet precis!!!


                                     


Ramos min guldgosse...har varit riktigt på hugget idag...i skogen fick han ett kockoryck och skällde åt alla håll man kan...i flera omgångar. Till slut fick jag lägga omkull honom och det hjälpte lite i alla fall, blev lugnare men det var ngt som inte stämde! Hade tänkt köra lite uppletande men det vart inte riktigt läge så vi for hem!

Ikväll matvägrar han och är totalt död på golvet och DET är inte likt den killen! det har varit en jobbig dag tydligen.... 


Idag hamnade vi i en poliskontroll och blev 3200 kronor fattigare...vadå ?! var det hastighetsbegränsning!!!!!


Nu ska jag knyta mig är så himla morgontrött att jag blir tokig!!! Det går inte att vakna helt enkelt!

middag - njet...


kramar till er allaFlört

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards