Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Kerstin - 18 oktober 2009 18:43

Fy bubblan vad trött jag är det närmar sig morgon...hatar klockan som ringer, snooza, ringer, snooza...pang du är död... sömnmarodör! Det är bara att gilla läget och kliva upp....

Jag och Hero låg och drog oss i morse i alla fall en timme innan jag skulle iväg...skönt med en hund som är inställd på det viset! Däremot så är inte alla hundar i familjen lika morgontrötta utan vknar och vill ha upp de övriga Obestämd ingen nämd och ingen glömd!!!!

Ramos och jag stack iväg vid tiotiden för att träna sök med ett helt nytt gäng...Ja Anneli känner han förståss men det var nya figgar (och en man till på köpet), ny plats...kändes lite gruvligt om hur det skulle gå...Det gick jättebra!!

Ramos fick sex hittaövningar och han jobbade jättebra...nu ska vi fixa till lite ordning på stigen och samla ihop oss lite bättre innan vi börjar med markeringar! Det var jättekul och jag är jättenöjd!

Jag figgade åt de tre hundar som var med!!!!

Hemma så blev det städa, städa, städa, städa...så härligt efteråt!!

nu är det kväll igen och jag ska gå och laga mat!!!

Klockan är snart sju och det blir sen middag som vanligt...tur att inte Martin är hemma för han blir galen på våra mattider!!!!

Kram till er alla....Kyss

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards