Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Kerstin - 6 oktober 2009 19:49

Hjärnsläpp det fick jag idag...trodde vi skulle på valpis ikväll och stressade hem för att hinna byta om, kasta i mig något på vägen.

Jag tog Hero och drog iväg...stressad som en kanonkula...inte en kotte fanns på den plats vi skulle vara! Då började hjärnkontoret att arbeta och då kom ju det på att det var valpis den 8:e och det är ju på torsdag...Fan...fast ganska skönt ändå för jag gillar inte att behöva stressa hem efter jobbet, vi har konferens både Måndag och Tisdag.

jag åkte hem och tog ut lilleman bakom huset och tränade lite sitt, stanna kvar...funkade ganska bra...


    


Jag letade fram den gamla lektunneln som vi köpte åt de stora hundarna som de växt ur. Det kommer ju aldrig Hero att göra! Han fick prova på att springa genom tunneln och det var inga problem efter ett tag...

  

Demonen Ziggy satt och kollade in spektaklet.... 

Sen middag som vanligt....

Kramar


Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards