Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Kerstin - 15 oktober 2009 21:40

Hur svårt kan det vara att lära en så liten hund som Hero att gå i koppel...ja det visar sig snart! Idag på valpkursen så jobbade vi koppelträning och har man en stor hund så korrigerar man med koppel men det går ju inte så bra med en liten studsboll som far fram mera under fötterna än bredvid....

det gick i all fall till slut och det känns nog som att det kommer att gå vägen...bara man är envis och det är jag!!!!

Senare efter att han sovit på saken så gick han riktigt skapligt så jag är rätt så nöjd med kvällen!!


  

Här söks husses ficka igenom, det kan ju finnas något gott däri....


Medan jag var på valpkurs så tog Tompan de stora killarna och åkte ut till Hörneudde och lät de leka och kuta lite...Tompan gömde sig så de stora fick hålla reda på honom! Nu mår Cesar skitilla för han käkade något i skogen och vad det kan vara vet ingen...

  

Ett bad satt ju fint i alla fall och jag hoppas att jag nu får säga att det var det sista för i år...


Så skönt att det redan blivit torsdag för det innebär ju snart helg igen...fast jag har haft en väldigt bra dag på jobbet!!


Middag Varmkorv med bröd!


Sista rundan sen sängen!!! 

Kram till er...Glad 

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards