Alla inlägg den 9 november 2009

Av Kerstin - 9 november 2009 19:24

Arbetsdag igen och så börjar det bli kallt...

I morse stannade jag efter vägen till jobbet och rastade Ramos...det var ett strålande väder men ganska kyligt!

  

Härlig promenad fick vi på förmiddan, jag tog en promenad med alla tre vovvarna...när jag sedan åkte till jobbet efter rastningsrundan så såg det ut så här...skittråkigt!

  

Grå grå grå är mössan på mitt huvud....

Nu kan jag med gott samvete tala om att jag köpt fina halsband till vovvarna för nu har jag betalat dem!

Jag har beställt dem ifrån Disa och Lizzis matte Mia och de är verkligen snygga...Tenntråd och skinn! Ett till lillen och ett till de stora killarna att dela på!

      

Korten blev inte så bra för jag var lite för nära, men gå gärna in på hennes sida och kolla in...Klicka på första bilden så hittar du dit!

Hero är ju bara för underbar, han har brottningsmatcher med katterna och de låter honom hållas...men de kan samsas oxå och det är bara så underbart!!

    


Det är kul när det funkar!!!!


   Ha en härlig kväll, snart är det fotbollsgala!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards