Alla inlägg den 14 november 2009

Av Kerstin - 14 november 2009 18:59

Cool idag har jag försökt att skriva min första cv någonsin och det är inte så lätt när man inte vet hur det går till! Jag har varit in på några mallar och kollat och det ska väl gå och få till...det är det här man tjatat på eleverna att de ska klara och nu ska man själv försöka fixa en...Obestämd

Vädret är bara skit så idag är det en"pissoff" dag. Sov länge i morse, var ut med Ramos på natten och då kan han koppla av en stund längre på morgontimmarna.

Dagens spår fick utebli, vi gör ett nytt försök i morgon i stället. Jag hade tänkt att alla tre hundarna skulle få ett spår .Glad

Jag sov på förmiddagen och klev upp så att jag hann till Granngården för att köpa lite hundmat....

Annars har det mest varit städning, dator, kloklippning och film som gällt...

Det finns så många bra filmer, igår " Broarna i Madison County", idag "Änglagård"....

  

Nu vill jag ha det så här!


   Ha en skön kväll!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards