Alla inlägg den 28 november 2009

Av Kerstin - 28 november 2009 19:50

Idag har vi gjort vår debut Hero och jag och det blev en kul men lång dag!

Vi åkte dit vid tio men kom inte in i ringen förrän vid ca 12.

Vi satt med en förälder i min sjua som oxå ställde ut sin vovve i helgen...

 

  

Det är kul att se alla olika raser och att prata med hundfolk.

Bredvid satt det en vacker pudelprinsessa och av de fick vi massor av tips o råd!

Jag talade om att jag var "grön" och fick tips av domaren vad jag skulle tänka på!

  

vi blev naturligtvis bir eftersom vi var ensam och så fick vi ett HP 1....då gick vi ju vidare och så var det bara att vänta ännu längre.

  

när klockan var ca 13 då somnade Hero för första gången den dan och på min stol....

 

  

När det var dags i ringen igen så var han så trött att det enda han orkade var att bita i kopplet...han höll inte ihop längre och där tog vår resa slut!!!!

Men vi hade kul och vi lärde oss massor...det här gav blodad tand!

 

  

Tompan var hemma och städade så det blir nog advent här också....

 Ha en Trevlig advent!!!!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards