Alla inlägg den 17 november 2009

Av Kerstin - 17 november 2009 19:50

Ja nu kan man fråga sig om man är dum eller om man är modig....Skrev snabbt ihop en cv och skickade in den till kommunen. Jag passade oxå på att söka ett nytt jobb. Det är på en förskola utanför stan...ca 2 mil bort!

Jag är ju som jag är...impulsiv och handlar direkt...vet ej riktigt om jag vill eller ej...men man behöver ju inte tacka ja!

fick en Award av l

Lisa pch hennes Goldenkillar!

10 saker om mig!

1. Älskar mina hundar och att jobba med dem

2. Älskar mitt jobb

3. Tycker om kräftor

4. Ska försöka ut och tävla till våren

5. Favoritartist Zifa

6. Har konstigt nog alltid tom plånbok

7. Hatar ormar men gillar spindlar o råttor

8. Är utbildad Bonde

9. Har haft minst 10 kaniner

10.Tänker inte vara snäll och hålla käften


Sänder den nu vidare till:

 

Carro med Aida o Enzo

Christina med Walle

Ankifl

 

Idag har jag köpt utredningsspray åt Hero så nu ska här fixas med en liten strulig frilla!

 

  

 

   Goodnight...sleep tight!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards