Alla inlägg den 10 november 2009

Av Kerstin - 10 november 2009 21:36

Tänk vad stora ens barn blir...jag som är så ung, hahaha Kyss tror man ja....


  

Vi firade Matilda idag, ute i Saltvik hos barnens mormor och min mor! Hon hade gjort pajer och Rune hade gjort greksallad till, jättegott. Matilda bjöd på en jättegod efterättspaj, så nu är vi mätta och belåtna!

På dan var jag till Brukshundklubben och tränade på de moment vi jobbade med i söndags. det gick jättebra...mellan momenten så blev det mycket bollek, det gillar killen!

Avslutade med en kort platsliggning i den just fallna snön...Det har kommit ca 2 cm...lagomt så att det ska bli halt när man ska vara ute och gå!

  


Hero fick en massa bus i snö som han aldrig sett förut...åh vad det är skoj!

  

Cesar får fortfarande mest vara hemma eftersom han inte kan sköta sig när det blir lite surt och äckligt ute, hoppas nu det vräker ner lite snö så han får börja följa med!

Han fick njuta av att lukta på snön på buskarna...

  


Jag har just varit ute och gått sista vändan med Ramos...nu ska jag sakta men säkert dra mig tillbaka....

   natti natti kramar!

Presentation


I den här bloggen får du träffa våra fyrfotade vänner och oss...välkommen att ta del av vår vardag!
Tassa gärna in till vår Hemsida Saltvikshundarna

Mina älsklingar

  Rip 3/1 2012   

Seasprites Castillion " Cesar"

 

        

Animando Brahms "Ramos"

 

            

Smatchoise Hero Anytime

"Hero" 

 

    

Queen Cobras white E-Type, "Etype" 

 

 

Brukshoffets Dronning Christina " Saga" 

 

Queen Cobras White Elvis,  "Elvis"

 

  Hamostis Irovar av Geirur

Aslan 20150222

 

  

Smooran "Smöret"

 

  

Ziggy Stadust "Zigge"

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens väder

Julhälsningar


Ovido - Quiz & Flashcards